Lid worden

Neem voor de meest recente informatie even contact op met de secretaris van onze vereniging. Deze kan je alles vertellen over de kosten, rechten en verplichtingen van een lidmaatschap. De kosten en inschrijfgeld, zowel van onze vereniging en de K.N.V.v.L. kunnen jaarlijks wijzigen. Uit deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.

Jaar 2024  Juniorleden      Volwassenen
Inschrijfgeld Leden n.t.b. n.t.b.
Inschrijfgeld Donateurs (1) n.t.b. n.t.b.
Contributie per jaar   tot 18 € 37,50 € 75,00
Donateur per jaar   € 35,00

1 Inclusief lidmaatschap K.N.V.v.L met een sport licentie.
2 Inschrijvingen die plaats vinden na 1 juli zal de contributie worden gehalveerd.
3 Juniorleden zijn leden die op 1 januari van enig jaar de leeftijd van 18 jaar nog niet hebben bereikt.

K.N.V.v.L. contributie 2024 gespecificeerd:

Lid Modelvliegsport
Volwassenen € 55,50 n.t.b. n.t.b. n.t.b.
Junior lid € 28,00 n.t.b. n.t.b. n.t.b.

De TRMC heeft een maximum aantal leden op 150 personen. Wanneer je je aanmeld kan het zijn dat je eerst enige tijd op de wachtlijst komt te staan. Verder hebben aspirant leden die voor het eerst met de modelbouwkennis maken voorrang op aspirant leden die reeds lid zijn van een andere vereniging, zij kunnen immers al ergens vliegen.

kennismakingsbrief (pdf)